Sto testando Opensuse KDE e Mint Cinnamon sul mio portatile, che in realtà è fisso sulla scrivania con un monitor esterno.
Progetto per l'estate di demicrosoftizzarmi, peccato non possa dire lo stesso sul degoogolizzarmi perché la scuola ci cala dall'alto dei bellissimi account google coi quali dobbiamo lavorare.
Si accettano consigli.
[i7 8gb ram and dedicated gpu used for libre office, gimp and web developing. ]
#linux #degoogling #demicrosofting
I no longer own any device with Windows.
It works really well with as multi-touch trackpad, but I wish I could set Natural/Traditional scrolling direction for three-finger scrolling independently of two-finger scrolling. I miss Pop!_OS's tiling extension, too.
Good riddance to Windows!