Sono ancora indecisa fra i due OS.
Sto testando Opensuse KDE e Mint Cinnamon sul mio portatile, che in realtà è fisso sulla scrivania con un monitor esterno.
Progetto per l'estate di demicrosoftizzarmi, peccato non possa dire lo stesso sul degoogolizzarmi perché la scuola ci cala dall'alto dei bellissimi account google coi quali dobbiamo lavorare.
Si accettano consigli.
[i7 8gb ram and dedicated gpu used for libre office, gimp and web developing. ]
#linux #degoogling #demicrosofting

@sarneghera I haven’t used OpenSuse personally, but I have used Mint, and Mint was great…

Of course, it’s going to depend on your hardware how it performs.

Knowing what your use-case is would be helpful for advising you for people who have used both OS’s.

@Hettyc_Tracyn i7 8gb ram and dedicated gpu used for libre office, gimp and web developing.