Iedere keer wanneer een Tesla mij voorbij racet blijf ik op de achterkant een #swastika zien.
Je schaamt je toch dood in een Tesla.
Ben ik nou de enige ?
#Musk #RechtsExtremisme
Iedere keer wanneer een Tesla mij voorbij racet blijf ik op de achterkant een #swastika zien.
Je schaamt je toch dood in een Tesla.
Ben ik nou de enige ?
#Musk #RechtsExtremisme
En dan volgt er vandaag dit:
https://thenextweb.com/news/tesla-fsd-misleading-data-eu-regulators
Opvallend dat een paar maanden geleden de Nederlandse media bijna kritiekloos de introductie van de zelfrijdende functie in Nederland publiceerde, maar vandaag met deze onthulling: krekels.
Transport nieuwssites publiceerden nog geen week geleden nog door Tesla aangeleverde jubelverhalen dat de functie minder aanrijdingen zou veroorzaken:
Waarschijnlijk had Tesla lucht gekregen van de aanstaande onthulling?
In elk geval: Wie nu nog een #Tesla aanschaft of aanprijst, is willens en wetens verbonden aan de #Nazi ideologie.
@ericschutte niet de enige, maar hij is 10 jaar oud, ik ga m er niet voor verkopen.
De koper zou dan rechtsextreem zijn en daar wil ik niets mee te maken hebben.
'M in de plomp rijden vind ik milieu-technisch onverantwoordelijk.
Uiteindelijk weet ik wat mijn politieke overwegingen zijn (en zou ik eerder PSP stemmen dan Pro). Wat anderen van me vinden probeer ik al een paar decennia te negeren.
Dus denk gerust wat je wil.