Iedere keer wanneer een Tesla mij voorbij racet blijf ik op de achterkant een #swastika zien.
Je schaamt je toch dood in een Tesla.
Ben ik nou de enige ?
#Musk #RechtsExtremisme

https://archive.is/zhrqY

@ericschutte
Je bent niet de enige. Ik heb dat en mijn vriend, niet op mastodon, ook. Je rijdt voor schut denk ik dan.