Iedere keer wanneer een Tesla mij voorbij racet blijf ik op de achterkant een #swastika zien.
Je schaamt je toch dood in een Tesla.
Ben ik nou de enige ?
#Musk #RechtsExtremisme
Iedere keer wanneer een Tesla mij voorbij racet blijf ik op de achterkant een #swastika zien.
Je schaamt je toch dood in een Tesla.
Ben ik nou de enige ?
#Musk #RechtsExtremisme
@ericschutte niet de enige, maar hij is 10 jaar oud, ik ga m er niet voor verkopen.
De koper zou dan rechtsextreem zijn en daar wil ik niets mee te maken hebben.
'M in de plomp rijden vind ik milieu-technisch onverantwoordelijk.
Uiteindelijk weet ik wat mijn politieke overwegingen zijn (en zou ik eerder PSP stemmen dan Pro). Wat anderen van me vinden probeer ik al een paar decennia te negeren.
Dus denk gerust wat je wil.