Iedere keer wanneer een Tesla mij voorbij racet blijf ik op de achterkant een #swastika zien.
Je schaamt je toch dood in een Tesla.
Ben ik nou de enige ?
#Musk #RechtsExtremisme
Iedere keer wanneer een Tesla mij voorbij racet blijf ik op de achterkant een #swastika zien.
Je schaamt je toch dood in een Tesla.
Ben ik nou de enige ?
#Musk #RechtsExtremisme
En dan volgt er vandaag dit:
https://thenextweb.com/news/tesla-fsd-misleading-data-eu-regulators
Opvallend dat een paar maanden geleden de Nederlandse media bijna kritiekloos de introductie van de zelfrijdende functie in Nederland publiceerde, maar vandaag met deze onthulling: krekels.
Transport nieuwssites publiceerden nog geen week geleden nog door Tesla aangeleverde jubelverhalen dat de functie minder aanrijdingen zou veroorzaken:
Waarschijnlijk had Tesla lucht gekregen van de aanstaande onthulling?
In elk geval: Wie nu nog een #Tesla aanschaft of aanprijst, is willens en wetens verbonden aan de #Nazi ideologie.