Iedere keer wanneer een Tesla mij voorbij racet blijf ik op de achterkant een #swastika zien.
Je schaamt je toch dood in een Tesla.
Ben ik nou de enige ?
#Musk #RechtsExtremisme

https://archive.is/zhrqY

@ericschutte

En dan volgt er vandaag dit:

https://www.reuters.com/world/tesla-presented-misleading-full-self-driving-safety-data-european-regulators-2026-06-15/

https://thenextweb.com/news/tesla-fsd-misleading-data-eu-regulators

Opvallend dat een paar maanden geleden de Nederlandse media bijna kritiekloos de introductie van de zelfrijdende functie in Nederland publiceerde, maar vandaag met deze onthulling: krekels.

Transport nieuwssites publiceerden nog geen week geleden nog door Tesla aangeleverde jubelverhalen dat de functie minder aanrijdingen zou veroorzaken:

https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/zelfrijdende-teslas-in-nederland-35-keer-minder-vaak-betrokken-bij-aanrijdingen-dan-teslas-zond/

https://www.evupdate.nl/elektrisch-rijden/artikel/tesla-claimt-35-keer-minder-aanrijdingen-met-fsd-supervised-in-nederland

https://www.fleximo.nl/autolease-nieuws/zelfrijdende-teslas-in-nederland-tonen-veelbelovende-veiligheidsresultaten/

Waarschijnlijk had Tesla lucht gekregen van de aanstaande onthulling?

In elk geval: Wie nu nog een #Tesla aanschaft of aanprijst, is willens en wetens verbonden aan de #Nazi ideologie.