Iedere keer wanneer een Tesla mij voorbij racet blijf ik op de achterkant een #swastika zien.
Je schaamt je toch dood in een Tesla.
Ben ik nou de enige ?
#Musk #RechtsExtremisme

https://archive.is/zhrqY

@ericschutte Nee absoluut niet. Ik schaam me, maar word ook vaak kwaad. En ik heb het gevoel dat ik er ook steeds meer zie. Een Tesla kopen is hetzelfde als een Duitse auto kopen tijdens de WO2. Helaas, deze mensen hebben geen ethisch gevoel,