Iedere keer wanneer een Tesla mij voorbij racet blijf ik op de achterkant een #swastika zien.
Je schaamt je toch dood in een Tesla.
Ben ik nou de enige ?
#Musk #RechtsExtremisme

https://archive.is/zhrqY

@ericschutte
Reden ze maar voorbij. Gisteren 2x moeten afremmen op de snelweg omdat 2 chauffeurs dachten dat ze er tussen moesten zonder extra gas te geven. En nee, ik kon niet naar de andere baan want daar was het ook druk