Letut paistetaan aina tällä valurautapannulla ja kääntämiseen käytetään tätä leveää ja joustavateräistä veistä - vai onko se sittenkin kapea lasta? Sitten niistä tulee täydellisiä! Ite syön nokkosletut sokerin kanssa, koska niin olen lapsesta asti tehnyt myös pinaattilettujen kanssa. Lettu on suolainen ruoka vain jos siihen on erikseen tehty suolainen täyte, esim. savukalatahna.



