Altså, over et glass vin (jeg tåler ikke så mye) så bryter jeg ut «vi burde starte underorganisasjonen datasenterdamer!» og nå skal vi visst starte en underorganisasjon for damer i datasenterbransjen.
Altså, over et glass vin (jeg tåler ikke så mye) så bryter jeg ut «vi burde starte underorganisasjonen datasenterdamer!» og nå skal vi visst starte en underorganisasjon for damer i datasenterbransjen.
Ã… fy faen endelig ðŸ˜ðŸ˜
Så frustrerende å diskutere datasenter med folk som ikke snakker om sammme ting.
Deilig å være et sted hvor dette faktisk blir nyansert.
(3/2: En liten ekstra 3-er på tråden)
For de som ønsker mer diskusjon rundt dette, hør SSB og andre i samtaler rundt tallene:
(Gratis arrangment av Norsk DatasenterIndustri)

Seniorrådgiver Marina Rybalka fra Statistisk sentralbyrå (SSB) vil presentere hovedfunnene fra analysen «Datasentrene vokser raskt – men hvilke verdier skaper de for Norge?». Analysen gir ny innsikt i næringens utvikling og dens betydning for økonomi og samfunn.
Tung er bekymret for #digital #selvråderett Da er ikke svaret å bytte ut #Microsoft med #Google, selv om det reduserer monopolet Microsoft har på kontor- og samarbeidsløsninger.
Skal Europa klare å bygge en #datasenter #industri må det være kunder, og det er her vi må begynne.
Dagen i dag; norsk datasenterindustri.
Geopolitikk og (diskusjon om) kjernekraft på agendaen.