Altså, over et glass vin (jeg tåler ikke så mye) så bryter jeg ut «vi burde starte underorganisasjonen datasenterdamer!» og nå skal vi visst starte en underorganisasjon for damer i datasenterbransjen.

#datasenter #norsktut #teknorge

@Piraya ååå det høres gøy ut! Er det lov å være med også om man bare er innom datasenteret maks én gang i måneden for å tafse på en server eller to? 😄

@astrosilje JA!!!!!

Vil du være med i primus motor arbeidsgruppe også??

@Piraya hva innebærer det? 😅