Altså, over et glass vin (jeg tåler ikke så mye) så bryter jeg ut «vi burde starte underorganisasjonen datasenterdamer!» og nå skal vi visst starte en underorganisasjon for damer i datasenterbransjen.
Altså, over et glass vin (jeg tåler ikke så mye) så bryter jeg ut «vi burde starte underorganisasjonen datasenterdamer!» og nå skal vi visst starte en underorganisasjon for damer i datasenterbransjen.
@astrosilje JA!!!!!
Vil du være med i primus motor arbeidsgruppe også??