Altså, over et glass vin (jeg tåler ikke så mye) så bryter jeg ut «vi burde starte underorganisasjonen datasenterdamer!» og nå skal vi visst starte en underorganisasjon for damer i datasenterbransjen.

#datasenter #norsktut #teknorge

Oh la la. Skal du ha en kunnskapsrik energi-innsprøyting på en konferanse (om AI)? Bruk henne her!

Nora Gjøen-Gjøsæter, Kantega

#kantega #teknorge #tekkonferansen

#teknorge #tekkonferansen

#norskpol

Bla bla bla bla, med Karianne Tung og Ine Eriksen Søreide

Men begge er pro EU da. Som meg.

Er det noen her som skal på #TEKNorge sin årskonferanse i dag?

Det skal jeg. Så da sees vi der?

#oslo