AVÍS 📣. AIXÒ ÉS MÉS UNA VOMITADA CAÒTICA QUE UNA RESSENYA.

El primer volum de Nuhuk, Venen les ombres, és un totxo de 600 pàgines. El món és meravellós i té tants girs que no sé per on començar. La primera cosa que em va semblar superinteressant és que comencem el llibre de la mà d’una protagonista muda. Mai havia llegit un llibre que plantegés aquesta situació, i com afecta al ritme de la història i la seva capacitat de relacionar-se.

Part 1

#llibres #llegir

Dragugus 🐉. Això és tot, mastodòntics. No tinc res més intel·ligent per aportar. Jo dona simple. Jo ❤️ dragugus.

#llibres #SantJordi #llegir

No venen dels estats units, no són supervendes del Mes York Times, però són històries d'amor màgiques escrites per autors que somien en la nostra llengua.

#llibres #SantJordi #llegir

L' #abrilcatalà és un iniciativa que ens anima a llegir literatura catalana d'urant el mes d'abril, coincidint amb #santjordi. Algú s'anima a participar?

Aquest és el meu⬇️

Part 1/2

#llibres #llegir #llibresencatalà #català

Jo no sóc articulista, però sí pixatinters, i aquest article m'ha ressonat profundament.

#llegir #escriure

No llegeix ningú | Bel Zaballa https://share.google/3tCh6MnvmR1AXsGhR

No llegeix ningú | Bel Zaballa

Ara, també, tingues dots escènics i fes una cosa aparentment tan absurda com recitar a càmera aquest text que has escrit per ser llegit

VilaWeb

📘📙

GENT NORMAL

De Sally Rooney
Publicat per Edicions del Periscopi
Traducció d'Ernest Riera

#llegir #lectures #llegeixoquanpuc

🚨 ressenya amb spòilers 🚨 Hem arribat al final. La pregunta és; plorarem? La resposta, en el meu cas, és sí. Però sense llàgrimes, que estava en públic, i ja pensen que estic boja. No els cal saber fins a quin punt. Un cop més, com en el segon llibre, el narrador és dominat per personatges que eren allà d’ençà del primer llibre, però allunyats del focus que ara els enfoca. He dit ja que m’encanta el format? El conflicte, però, torna a la relació del Joel i el Samuel.

Part 1

#llegir #llibres

En tota la meva vida dec haver llegit tres llibres de tria la teva aventura, i aquest n’és un. Si no n’he llegit més, és perquè no m’agrada l’estil. Vaig riure llegint-lo, però. Bruixes, humor, paròdia? Ja em tens comprada. A més, com en tants altres casos, a través de l’humor l’autor ens acosta a un tema més seriós: el masclisme. No el dels titulars, sinó el que tots portem a dintre sense adonar-nos.

Part 1

#ressenya #lectures #llibresencatalà #llegir

Vaig deixar a mitges el llibre amb el qual vaig començar l’any, així que, quan, als primers capítols d’aquest vaig pensar a fer el mateix, perquè les històries protagonitzades per adolescents rebels no han estat mai del meu gust, ni quan tenia aquella edat, em vaig dir que acabava d’abandonar un llibre, i no ho podia fer repetidament. Que tiktok m’estava espatllant el cervell. I vaig decidir llegir una mica més. I SORT QUE HO VAIG FER.

Part 1

#llibres #llibresencatalà #llegir

Sagues de fantasia catalana SEGONA PART!!!!

#llibres #fantasia #català #llegir