@Shobeck @jockox3 @Indyposterboy They do seem to be talking about taxing improvements, though. The way I understand the Danish #grundskyld, it's a sum of a high(er) rate on unimproved value, and a lower rate on the improvement. But I really would like to talk to some Danish people about it sometime.
A propos #grundskyld, så lad mig ydmygt foreslå et #servicestop. Forstået på den måde at ingen offentllig myndighed de næste ti år må kalde sig noget der ender på -service.
Vurdering af vores grund tæt på Lars Tyndskids mark i et område hvor man får ekstra kørselsfradrag hvis man vil køre langt for at få et arbejde er nu "foreløbigt" vurderet til noget der gør at stigningen i samlet værdi er mere end huset kan sælges for. Så er det godt man kan klage....
(i 2025) #Grundskyld #Skat #Vurdering #JegVilHaveNogetAfDetIRyger #DKPOL #dknyheder