Collabora Office (desktop) blijkt een beta app te zijn, hoewel ze dat niet vertellen. Dat merkte ik: Sommige functies in het menu doen het niet. Plakken met CtrL-V werkt niet. Ik kan het ribbon menu wel verbergen maar niet meer tevoorschijn toveren.
Ik lees ook dat de app automatisch bewaart en daarmee het originele bestand overschrijft 🫣. Gelukkig synchroniseer ik met NextCloud en in de cloud kan ik onder Details de oude Versies terugvinden.
