Oyunu geliştirmeye başladığımda oynanabilir sâdece bir karakter vardı.
Şimdi ise hazırda 4 tâne karakter var ve sayıyı 12 ye çıkarmak istiyorum!
Oyun karakterlerinin olduğu klasörün adını Türkçe olarak "oyuncu" koymuştum.
Şimdi oynanabilir karakter sayısı artınca o klasörün adı beni rahatsız ediyor.
İçinde birden fazla oyun karakteri klasörünün olduğu klasörün adını "karakter" yada en doğrusu "karakterler" koymalıyım.
"karakter" tekil olmasa kulağa çok iyi geliyor, ama "karakterler" olacak!



















