Oyuna kayıt sistemi eklemeyi planlıyorum, ama düşünmekten eyleme geçemedim!
Düşünmeye başlarken çok basit bir şey gibiydi, ama şu anda her bir karakter için içinde ayrı dosyanın olduğu yeni bir oyun kayıt klasörü açmak en doğru seçim gibi görünüyor.
Yoksa oyuncu son yada daha önceki örneğin üç kayıttan birini seçip oyuna girerse o kayıttaki karakter ile oyuna girmeye zorlanmış olacak!
Yeni seçim ekranı da açmak gerekecek!
Maalesef tasarım henüz daha kafamda bitmedi!



















