Benim oyun gibi önden görünüşlü mü yoksa izometrik oyunları mı tercih ederim?
Eğer oyun, çok sevdiğim ve aylardır da oynamadığım Grim Dawn gibi (Diablo tarzı) daha gerçekçi büyük bir oyunsa izometrik olmasını tercih ederim.
Fakat hem büyük ve belki sanatsal özelliği olan önden bakışlı bir oyun da kötü değildir.
Perspektifi bozmak zorunda olduklarından genellikle karakterlerin kafaları büyük olur ve gerçekçi değil, ama sevimli görünürler.
Baksanıza neler yapıyorlar!



















