Mindre treffsikkert?

Systemet er fullstendig verdilaust, akkurat slik fleire av læraplanene har vorte.

Løysninga er å innføre langt tydelegare krav til kunnskap i læreplanane, og meir straumlinjeforma vurderingspraksisar som reflekterer at målet er eit sams kunnskapsgrunnlag, både etter grunnskolen og etter studieførebuande på vidaregåande.

Poenget med eksamen har aldri vore at ein skal teste kor god ein er på langsiktig prosjektarbeid. Poenget har vore å måle kva ein har lært i faget. Om vera avhengig av ein språkmodell (eller internett) for å vise kva ein kan, er som at ein skulle vera avhengig av å ringe pappa på NTNU for å spørje om hjelp under eksamen for 30 år sidan. Er du avhengig av det, manglar du ganske enkelt dugleiken det er meininga du skulle ha tileigna deg.

Spør du meg skulle vi hatt mykje meir tradisjonell eksamen enn vi har i dag.

#skolepolitikk #norsktut #norskpolitikk #vurdering #eksamen #kunstigIntelligens
KI har gjort dagens vurderingssystem mindre treffsikkert

KI har gjort dagens vurderingssystem mindre treffsikkert

I disse dager får rundt 70.000 elever vitnemål fra videregående. Men karakterene måler i for liten grad den kompetansen elevene faktisk trenger, skriver tre opplæringsdirektører.

Aftenposten

Skriftleg heimearbeid har i praksis vorte verdilaust som vurderingsmateriale i skolen.

– Stadig flere melder om at papirrettebunkene er tilbake, fordi de da opplever å ha kontroll. Det er ikke dit vi ønsker oss, men det er dit manglende politiske handlinger fører oss, sier leder [for Norsk lektorlag] Helle Christin Nyhuus til Klassekampen.

#norsktut #skolepolitikk #KI #vurdering #allheimen

https://klassekampen.no/utgave/2025-11-17/laerere-mister-gnisten-av-ki

Lærere mister gnisten av KI

Chatbotenes inntog i skolen er i ferd med å drepe lærernes motivasjon. Myndighetene har abdisert, opplever lektor Anne Grønlie.

#lærarar Er det nokon som nyttar vurderingsvertktyet i Visma Flyt Skole? Skulle gjerne samtala litt om #arbeidsflyt....eller mangelen på det. #vurdering #lærerhverdag #norsktut
Vi har endelig fået ejendoms #vurdering på vores sommerhus på Møn. Og jeg synes faktisk at den passer meget godt 🙂
Vurdering af vores grund tæt på Lars Tyndskids mark i et område hvor man får ekstra kørselsfradrag hvis man vil køre langt for at få et arbejde er nu "foreløbigt" vurderet til noget der gør at stigningen i samlet værdi er mere end huset kan sælges for. Så er det godt man kan klage....
(i 2025) #Grundskyld #Skat #Vurdering #JegVilHaveNogetAfDetIRyger #DKPOL #dknyheder
Tenk at vi etter tre eksamensfrie pandemiskoleår klarte å sose bort hele muligheten til å kvitte oss med #eksamen som vurderingsform og i stedet har digitalt påloggingskaos og papirkopier av eksamensoppgavene å tilby de stakkars elevene. #vurdering #dax18