Je ontvang een phishingmail van ABNamro, op je e-mailadres "odido@mijndomein" met een verzoek om je bankpas te 'recyclen'.
Dus stuur je het door naar:
[email protected], [email protected], [email protected]
2x bedankt voor het melden, 1x gebounced.
Rara welke club doet niet mee aan het makkelijk bestrijden van phishing?
#phising #valseEmail #bankpas #odidodatalek #odidogroepclaim
