Ik ben er net achter gekomen dat ik een van de vele klanten van Odido ben van wie de gegevens door hackers zijn Ik heb zojuist gecontroleerd en ontdekt dat ik een van de vele ODIDO-klanten ben bij wie de gegevens door hackers zijn gestolen
Ik had nul informatie ontvangen van ODIDO, maar las toen dat ontzettend veel mensen niet op de hoogte waren gesteld.
"Odido reageert op massaclaim: ‘Het kostte tijd om klanten zorgvuldig te informeren’"
Ik heb daarom een check gedaan via de RADAR link:
https://radar.avrotros.nl/artikel/zo-controleer-je-of-jouw-gegevens-zijn-gelekt-bij-odido-62413
Daar vind je deze andere link om te checken of jij tot de slachtoffers behoort:
https://www.politie.nl/informatie/checkjehack.html
Als je jouw gelekte gegevens vindt (je krijgt een e-mail), dan vind je altijd op dezelfde RADAR-site (link hierboven) de link om je aan te melden voor de GROEP CLAIM tegen ODIDO, en dit is de link:
https://cuic.eu/odido-case/#odido-aanmelden
Het is bijna zover, maar je kunt je nog steeds aanmelden!!
#ODIDO #OdidoCase #ShinyHunters #GROEPCLAIM #OdidoGroepClaim
#OdidoMassaClaim