Ropecon-skenaario päivittyy näköjään myös juhannusyönä. Luin äsken loppuun Arthur-kuninkaan tarinoita, minkä jälkeen kirjoitin muistivihkoon seuraavan hahmotelman skenaarion avainkohtauksesta: "portti aukeaa Hali-järven rannalle, missä automata-vanhukset vetävät noitapiiriläisten kaleerin Avaloniin".
Viikon päästä olisi pelitestaus, jossa pääsen kokeilemaan käytännössä King in Yellow RPG -systeemiä. Olisi kiva pelitestauttaa skenaario vielä toiste ennen Conia, mutta kesä tuntuu haastavalta ajankohdalta saada peliporukkaa kokoon.





