Ik ben er net achter gekomen dat ik een van de vele klanten van Odido ben van wie de gegevens door hackers zijn Ik heb zojuist gecontroleerd en ontdekt dat ik een van de vele ODIDO-klanten ben bij wie de gegevens door hackers zijn gestolen

Ik had nul informatie ontvangen van ODIDO, maar las toen dat ontzettend veel mensen niet op de hoogte waren gesteld.

"Odido reageert op massaclaim: ‘Het kostte tijd om klanten zorgvuldig te informeren’"

Ik heb daarom een check gedaan via de RADAR link:

https://radar.avrotros.nl/artikel/zo-controleer-je-of-jouw-gegevens-zijn-gelekt-bij-odido-62413

Daar vind je deze andere link om te checken of jij tot de slachtoffers behoort:

https://www.politie.nl/informatie/checkjehack.html

Als je jouw gelekte gegevens vindt (je krijgt een e-mail), dan vind je altijd op dezelfde RADAR-site (link hierboven) de link om je aan te melden voor de GROEP CLAIM tegen ODIDO, en dit is de link:

https://cuic.eu/odido-case/#odido-aanmelden

Het is bijna zover, maar je kunt je nog steeds aanmelden!!

#ODIDO #OdidoCase #ShinyHunters #GROEPCLAIM #OdidoGroepClaim
#OdidoMassaClaim

Zo controleer je of jouw gegevens zijn gelekt bij Odido

In februari vond er een groot datalek plaats bij telecombedrijf Odido. Gegevens van miljoenen klanten zijn buitgemaakt door de hackergroep ShinyHunters, die ...

Radar