With the coming of Plasma 6.7 I'm really tempted to switch from Hyprland to Plasma with some tiling KWIN script. Will I be sorry or happy?
Yes, I know I can have them both installed.
#arch_linux #kde67 #linux
La màj KDE 6.7 sur Fedora fait que mon 2eme écran n'est plus reconnu. Quand je teste Linux Mint, tout fonctionne... Je suis pas content... pas content... 😒 #kde67 #fedora

Welcome back 2008, my old friend, we missed you.

#KDE4 #KDE67 #Plasma #Nostalgia #Air #Oxygen #Linux #Desktop

The new KDE 6.7 release brought back the Oxygen theme from the KDE4 era.

Hello there, old friend :-))

#KDE #Plasma #KDE67 #Oxygen #nostalgia