Omdat het frambozen cheesecake ijs laatst zo ontzettend lekker was, heb ik het gewoon nog een keertje gemaakt. 🥰😋🥰😋 #ijs #icecream #iskrem #homemade
Weer een heerlijk ijs gedraaid: aardbeiensherbetijs. Geen sorbet en geen roomijs, maar het zit er tussenin. #ijs #icecream #iskrem #eis #homemade
Made some blueberry ice-cream 😋😋😋 #homemade #ijs #icecream #iskrem
Cheesecake ijs met frambozen gemaakt uit het boek 'IJs & co' van Aniek Keijsers. #ijs #icecream #iskrem #homemade
Weer eens een keer heerlijk bosvruchten yoghurtijs gemaakt. Dat was een smakelijke afsluiting van de maaltijd! 😋🍧 #ijs #icecream #iskrem #eis #homemade

Are these actually big in Japan or have I just been fooled by marketing? 🇯🇵

#icecream #hennigolsen #japan #japanese #iskrem #norge #monaka #norway

Dagens middag fulgte ikke kostholdsrådene, men smakte jævlig godt.

#allheimen #Norsktut #iskrem #skrytebilde