Som jeg har forstået det bliver der væsentligt færre standere til basiskort, fordi alle skal tvinges til at^W^W^W^W hellere vil bruge mobiltelefon-app'en.

Min mor købte et basiskort hos DSBs billetsalg på Hovedbanegården og fik af ekspedienten at vide at det kort er et dårligt produkt(!)

Var en tur i hovedstaden og blippe basiskort i går. Måske skal jeg vente med at brokke mig til næste måned, men her mindre end to uger før rejsekortet angiveligt holder op med at virke, kan det godt undre at der stadig max er én basis­kort­stander pr. perron på s-togs­stationerne. Hvis dét er standarden, skal det nok blive sjovt i myldre­tiden fremover, når man er tvunget til at tjekke ud og ind hver gang man skifter transport­middel. Eller bliver alle de gamle rejse­kort­standere mon omdannet til basis­kort­standere?

Jeg blippede mit kort 10 gange i går, og var hver gang meget påpasselig med at kontrollere at standeren gav det forventede svar: go' rejse, på gensyn, eller fortsat go' rejse. Alligevel mangler der et tjekud på en kortere delstrækning, og den ufuldstændige rejse er takseret til 10 kr. Gad vide hvordan “de” er kommet frem til dét beløb…

Ses om en månedstid, Tjøbenhavn!

Cc: #basiskort, #blipblip, #dot, #hot, #hovedstaden, #rejsekort, #ux

Rod Hull Replays: Nibbler (2) - Commodore VIC20 - By Hewco - It's a Snake Based Game :D #BlipBlip
https://youtu.be/Umb_UnMBLFA
Rod Hull Replays: Nibbler (2) - Commodore VIC20 - By Hewco - It's a Snake Based Game :D #BlipBlip

YouTube

Can you believe it took an hour and like 30 patch points just to make it go blipblipblipblipblipblipblipblipblip

#volca #volcamodular #volcabeats #synthesizer #blip #blipblip #blipblipblip #blipblipblipblip