Olin joku viikko sitten jo painamassa lähetä-nappia kirjani julkaisuprosessin aloittamiseksi, kun sain hyviä kommentteja ystävältäni, ja aloin vaiheilemaan. Vaiheilu loppui vihdoin. Katsoin muutamat pikku muutokset ja loppu on nyt kyllä just ihan hyvä.
Loppusilauksen inspiroimana pullautin tarinoita ja myyttejä ja niiden punomista ja niistä irtipäästämistä käsittelevän kirjan viestiä blogikirjoituksen verran.
Eli, kirjoitus tarinoista: meistä ja maailmastamme, ja siitä miksi kaikki on niin sekaisin
https://sampsa.fun/blogi/posts/tiedon-lahja.html
#Kirjoittaminen #Tarinat #Kirjat #Kirjailija #Myytit #Alkemia #Spefi #Blogi






