@catherineryanhyde Ooooh! Nice shot! I'll be going there tonight myself! My scope is just waiting for dark to arrive...

#Astronomy #Telescope #Meade #SchmidtCassegrain #SCT #Jupiter #Venus #Mercury #M13 #Hercules #StarCluster #GlobularCluster

Pitäis varmaan kevään flunssakauden jälkeen ajaa kuntotesti, niin saisi noi tavoitetehotasoiset treenit oikealle tasolle. 6 viikon aikainen lasku ATK:lla arvioituna oli aikamoista alamäkeä enkä ole varma missä nyt oikeasti mennään.

Kesään on vielä aikaa ja treenitasitus olis hyvä saada ns. kohdilleen.

#SCT #FTP #treenaaminen

Uu, tää traineri onkin ERG moodissa hyvä värkki - kiinteää vastusta säätämällä säätää PK treenissä tosiasiassa ”ajonopeutta”, koska reaalivastus pidetään säädöstä huolimatta samana ja taka-akseli vain pyörii joko hitaammin tai nopeammin.

Suomeksi sanottuna voin ajaa samalla teholla joko 15 km/h kuten tänään, tai 25 km/h kuten pari päivää sitten.

Tässä alkaakin selviämään miten jengi vetää kreisiä oloisia 35 km/h PK lenkkejä 😀

#sisäpyörä #treenaaminen #SCT #pyöräily

Two dead after car and freight train collide at Cressy, west of Geelong http://dlvr.it/TRlpnP #levelcrossingsafety #RailNews #SCT #Cressy
Two dead after car and freight train collide at Cressy, west of Geelong http://dlvr.it/TRlpTH #levelcrossingsafety #RailNews #SCT #Cressy
Two dead after car and freight train collide at Cressy, west of Geelong http://dlvr.it/TRlpLn #levelcrossingsafety #RailNews #SCT #Cressy

Korjasin sisäpyörän älytrainerin vaihtamalla ohjauskortin ehjään, ja se maksoi aika paljon.

Nyt traineri on kuitenkin älykäs, mutta ei hyvällä tavalla 😳 Intervallitreenit muuttui oikeasti raskaiksi, kun traineri pakottaa tietyn vastuksen kadenssista ja vaihteesta riippumatta. Ei mikään oikea pyörä vaihda vastusta isommaksi vaihdetta tiputtaessa 😄

On siitä älystä välillä hyötyäkin, mutta intervallitreenit meni selvästi huonommiksi.

#treenaaminen #SCT #älytraineri #sisäpyörä #treeni

Sinkoileva mieli tarvitsee nähtävästi noin 40 minuuttia liikuntaa, ja sitten alkaa jaksaa istua trainerin päällä ilman lisäviihdykettä.

#treenaaminen #sct #sisäpyörä #treeni #aamu

Kevään eka ulkolenkki 🚴 tänään! Lähdin soitellen sotaan, joten häntä koipien välissä (junalla) kotiin 😆 Jostain syystä ei nyt vaan tuntunut hyvältä.

Keskivauhdit ja tehotkin oli ihan ok vaikkei sitä mitä ajttelin, mutta voimat hyyty geeleistä ja muusta huolimatta 2 h kohdalla melko tehokkaasti. Olo ei ollut enää ekan tunnin jälkeen missään kohtaa enää hyvä.

Seuraavalla kerralla paremmin.

#pyöräily #treenaaminen #SCT #SaimaaCyclingTour

Mahtavaa, keho alkaa ilmeisesti palautua alkuvuoden flunssakierteestä, kun treenissä kadenssi nousee kivasti ylös aivan ajattelematta.

#treenaaminen #palautuminen #sisäpyörä #sct #saimaaCyclingTour