Kevään eka ulkolenkki 🚴 tänään! Lähdin soitellen sotaan, joten häntä koipien välissä (junalla) kotiin 😆 Jostain syystä ei nyt vaan tuntunut hyvältä.
Keskivauhdit ja tehotkin oli ihan ok vaikkei sitä mitä ajttelin, mutta voimat hyyty geeleistä ja muusta huolimatta 2 h kohdalla melko tehokkaasti. Olo ei ollut enää ekan tunnin jälkeen missään kohtaa enää hyvä.
Seuraavalla kerralla paremmin.