13:30 uur "even 20 minuten liggen want beetje moe van de warmte"
16:30 uur *schrikt wakker*

#superhittegolf #MijnPostCovidLeven

De vso is getekend ๐Ÿฅณ Per 1 oktober 2026 ben ik officieel werknemer af. Het werkzame leven stopt helaas na ruim 23 jaar. Niet bepaald wat het plan was. Wel eindelijk rust na een lange tijd van onzekerheid en afwachten wat de gevolgen zouden zijn.

#MijnPostCovidLeven #WIA #IVA #vso

Een autonoom zenuwstelsel wat in de war is in combinatie met deze temperaturen is echt geen aanrader. Ze worden hier in huis gek van mijn gepuf en gesteun ๐Ÿ˜‡

#MijnPostCovidLeven #Superhittengolf

Als je niet zo lekker gaat op snelle wisseling van weertype / temperatuur... Het wordt weer een uitdaging komende dagen zullen we maar zeggen...

#MijnPostCovidLeven

In het kader van de IVA uitkering ben ik mijn thuiswerkplek aan het slijten op Marktplaats. Dat is toch ook wel een dingetje merk ik. Afscheid nemen van een vorig leven.

#MijnPostCovidLeven

Volgende weekend de boot uit de winterstalling ophalen. Daar heb ik nรบ al zin in. Varen is echt ongeveer het leukste wat ik nog kan. En waar ik ook nog eens heel blij van word ๐Ÿ˜Š

#MijnPostCovidLeven