Op één of andere manier heb ik nog niet de indruk dat deze term de ernst van de situatie weergeeft.
Misschien komt dat omdat de meeste media vrolijke in/aan/met water spelende mensen toont bij dergelijke berichten.
13:30 uur "even 20 minuten liggen want beetje moe van de warmte"
16:30 uur *schrikt wakker*