Min tredje forsøg pü #Friendica, denne gang pü friendica.dk, og igen er det sü kompliceret. Det er ogsü temmelig ensomt der.
Jeg overvejer generelt, hvorfor der er sü fü mennesker i #Fediverse, isÌr i det digitale Danmark. Jeg vil gerne foreslü min parti at forlade #Facebook og sprede deres indhold i Fediverse, men det ville vÌre selvmord. Hvordan løser man dette problem? Jeg stiller mig selv spørgsmület, om der bør vÌre en offentlig platform i Fediverse, som staten sÌtter op, betaler og annoncerer og alligevel garanterer anonymitet.

