Sophie Hermans, waarom klapt bijna niemand voor haar
Ze heeft wel het hanta virus adequaat aangepakt volgens Dilan Yesilgöz.
#Hypotheekaftrek moet volgens Dilan blijven, sneert ze naar de #jovd.
Sophie Hermans, waarom klapt bijna niemand voor haar
Ze heeft wel het hanta virus adequaat aangepakt volgens Dilan Yesilgöz.
#Hypotheekaftrek moet volgens Dilan blijven, sneert ze naar de #jovd.
"Maandag kwamen 150 mensen spontaan in actie tegen aan anti-abortus protest van katholieke fascisten op het stationsplein in Leiden. Rechtse partijen proberen nu onze actie te gebruiken om progressieve kiezers te paaien."
https://www.doorbraak.eu/hoe-rechtse-partijen-op-kiezers-jagen-met-een-antifa-actie-video/
#NieuwsElders #D66 #JOVD #Video
#Fascisme #RechtseOpiniemakers #Vrouwenstrijd
Maandag kwamen 150 mensen spontaan in actie tegen aan anti-abortus protest van katholieke fascisten op het stationsplein in Leiden. Rechtse partijen proberen nu onze actie te gebruiken om progressieve kiezers te paaien. Ze hebben ons zelf niets te bieden dan bezuinigingen (ons geld naar de rijken) en meer wapens kopen. En straks alle jongeren naar het leger? Hoe is dat
Bij de 2e kamer verkiezing vond ik het achteraf jammer niet voor Groen Links te hebben gestemd, maar ook nu kom ik weer bij D66 uit. Ik moet het zo langzamerhand als ex JOVD-er maar accepteren!
(Mooi trouwens dat de #stentor een #mastodon sharing button heeft toegevoegd, alleen werkt die niet als je met DuckDuckGo werkt)
StemWijzer gemeenteraadsverkiezingen Raalte | #Raalte | De Stentor.nl
https://www.destentor.nl/raalte/stemwijzer-gemeenteraad-verkiezingen-raalte~a8a0be4e/?referrer=https%3A%2F%2Fduckduckgo.com%2F
@niekvleeuwen Ze zijn inderdaad flink naar rechts opgeschoven en dat heeft ze tot twee maal toe veel stemmen gekost. Je zou denken dat het kwartje een keer moet vallen maar blijkbaar lukt het de liberalen binnen de #vvd niet om de partij weer in de juiste richting te krijgen. De partij is gekaapt door een stel opportunisten die de zaak vakkundig zaak om zeep halen.
Bij de jongerenafdeling #jovd toonden ze afgelopen week duidelijk meer realiteitszin. Benieuwd of daar wat doorstroming is?
@harld
De #JOVD klinkt een stuk beter dan de #VVD van Dylan Yeselgoz
Friso van Gruijthuijsen, de nieuwe voorzitter van jongerenorganisatie JOVD: ‘De VVD moet niet meegaan in populistisch gedoe’ https://www.volkskrant.nl/politiek/friso-van-gruijthuijsen-de-nieuwe-voorzitter-van-jongerenorganisatie-jovd-de-vvd-moet-niet-meegaan-in-populistisch-gedoe~b3b46852/
De nieuwe voorzitter van de JOVD is kritisch op de VVD: de moederpartij is bang om verkiezingen te verliezen, bang om niet rechts genoeg te zijn en daardoor soms zelfs ‘anti-democratisch’.
“In campagnes met leuzen als ‘Normaal. Doen.’ en ‘Aan jouw kant’ is vooral ingespeeld op een leeg onderbuikgevoel.”
Ik ben bang dat dit een leegte weerspiegelt die er echt is. Yesilgöz komt op mij volstrekt zielloos over, ik geloof niet (meer) dat daar überhaupt een diepere laag van moraal of intelligentie aanwezig is. Maar wat goed om te zien dat die er nog wel is bij sommigen VVD’ers. Nu doorpakken hoor #JOVD ! 2/2