استار بدید بهش این پروژه حقش خیلی بیشتر از این:
https://github.com/laveeshb/linux-kernel-internals
مرسی از ایمان بابت معرفی کردنش
| 💻 blog | https://virgool.io/@zankoAn |
| 🎵 Music | https://t.me/ChaosMMusic |
| ⚔️ Titan-Mode | https://t.me/calisthenicsV |
| 🐧 tech | backend/python/js/linux |
استار بدید بهش این پروژه حقش خیلی بیشتر از این:
https://github.com/laveeshb/linux-kernel-internals
مرسی از ایمان بابت معرفی کردنش
دیشب ی پست تو تلگرام دیدم راجب ابر اروان که edge هاش چون از بیرون به داخل دسترسی دارن میشه تانل زد و... ولی پست خیلی جزیات نداشت و هی میگفت باید پنل رشد اروان گرفت برای CDN و...
رفتم یکم تست کردم خودم با حالت رایگانش که Let's Encrypt میده... :
اگه دامین ست بشه روی اروان، میشه درخواست خارج تو سرور ایران دید و اگر سرور خارج شروع کننده یه ریورس کانکشن باشه میشه از همین استفاد کرد، پکت ها رو بافر کرد و تو حالت لانگ پولینگ یا وبسوکت دیتا بین سرور و کلاینت انتقال داد... سرعتش کم بود ولی...
دوستان کسی هاستینگ میشناسه برای خرید سرور خارج
که حداقل رم ۴ گیگ رو زیر ۱۰ دلار بده ؟
داشتم فک میکردم ی تیکه از ترانه یه اهنگی ا ومد تو ذهنم ولی یهو تغیر پیدا کرد به اینکه
سگ/* تو آسمونی که تو تنها خداشی
adas.ciron.net
برای slipstream
دم مرتضی باشسیز عزیز گرم که حداقل من با نت مخابرات وصل شدم