دیشب ی پست تو تلگرام دیدم راجب ابر اروان که edge هاش چون از بیرون به داخل دسترسی دارن میشه تانل زد و... ولی پست خیلی جزیات نداشت و هی میگفت باید پنل رشد اروان گرفت برای CDN و...
رفتم یکم تست کردم خودم با حالت رایگانش که Let's Encrypt میده... :
اگه دامین ست بشه روی اروان، میشه درخواست خارج تو سرور ایران دید و اگر سرور خارج شروع کننده یه ریورس کانکشن باشه میشه از همین استفاد کرد، پکت ها رو بافر کرد و تو حالت لانگ پولینگ یا وبسوکت دیتا بین سرور و کلاینت انتقال داد... سرعتش کم بود ولی...