Tästä se lähtee. Kuuden päivän työputki. Sitten onkin reilun viikon verran pekkasten polttelua.
Saa nähdä kuinka rikki sitä on ensi torstaina kun takana on tämä sunnuntain 6h ja sitten 4 x 10+ h päiviä.
Tästä se lähtee. Kuuden päivän työputki. Sitten onkin reilun viikon verran pekkasten polttelua.
Saa nähdä kuinka rikki sitä on ensi torstaina kun takana on tämä sunnuntain 6h ja sitten 4 x 10+ h päiviä.
Kas kun taas irkun ystävän korvia hellitään.
The Wolfe Tones: The Men Behind the Wire
#nytsoi https://open.spotify.com/track/4Tdvq0kR8CjfmzN6tuOh4G?si=bb1b2f8320fb4e90
Taas on kotona täydellinen rauha.
Äitini siirtyi ajasta iäisyyteen keväällä. Hän asui luonani isän kuolemasta omaansa, eli sen noin 3v.
Äsken sitten talouden muonavahvuudesta poistui isoveli, joka "vaan pari viikkoa" eli melkein vuoden asui tässä ennen siirtymistään Latviaan töihin (korona siirsi lähtöä pariinkin otteeseen).
Isoveljeni ei siis siirtynyt ajasta iäisyyteen vaan läksi töihinsä. Älkää käsittäkö väärin.
Mutta nyt sitten yksin kotona kaverina vain kissapoika.