Minerpirate

@minerpirate
38 Followers
41 Following
16 Posts
Tamperelainen linja-autonkuljettaja, wanna-be-kirjailija, mukahauska humoristi, vakava jurottaja, musiikin ja kirjallisuuden suurkuluttaja ja keräilijä. Twitterin ohella nyt myös täällä. Oman nimen jätin täällä pois näkyvistä koska sillä ei ole niin paljoa merkitystä - sen saavat halukkaat kuitenkin selville aika vähällä vaivalla.

Tästä se lähtee. Kuuden päivän työputki. Sitten onkin reilun viikon verran pekkasten polttelua.

Saa nähdä kuinka rikki sitä on ensi torstaina kun takana on tämä sunnuntain 6h ja sitten 4 x 10+ h päiviä.

Kas kun taas irkun ystävän korvia hellitään.

The Wolfe Tones: The Men Behind the Wire

#nytsoi https://open.spotify.com/track/4Tdvq0kR8CjfmzN6tuOh4G?si=bb1b2f8320fb4e90

The Men Behind the Wire

The Wolfe Tones · Song · 2010

Spotify

Taas on kotona täydellinen rauha.

Äitini siirtyi ajasta iäisyyteen keväällä. Hän asui luonani isän kuolemasta omaansa, eli sen noin 3v.

Äsken sitten talouden muonavahvuudesta poistui isoveli, joka "vaan pari viikkoa" eli melkein vuoden asui tässä ennen siirtymistään Latviaan töihin (korona siirsi lähtöä pariinkin otteeseen).

Isoveljeni ei siis siirtynyt ajasta iäisyyteen vaan läksi töihinsä. Älkää käsittäkö väärin.

Mutta nyt sitten yksin kotona kaverina vain kissapoika.

Ajattelin ainakin näin aluksi seurata vähän joka toista näkemääni profiilia ja sitten ajan mittaan lopettaa niiden tahojen seuraamisen joiden kanssa olen omasta mielestäni liian eri mieltä asioista. Lopetan kyllä sitten ilman suurempaa draamaa, ihan vain katoan listalta ja jatkan omaa elämääni.
Olen tullut vanhaksi. Lähdettiin veljen kanssa parille tuohon naapuriin. Lopputulemana 4 oluen ryyppyilta neljässä eri ravintolassa joista yhdessä vielä syötiin, ja sitten kotiin tutumaan.
Kun ei vaan huvita enää vetää enempää. #kalja #olut #kittaaminen #ryyppy #tampere
Huomenna vielä yksi 4:n herätys tälle viikolle ja sitten on taas tämä aamuvuoro lusittu.
Ihminen on vain niin kovin väsynyt työpäivän jälkeen herättyään liian aikaisin. Sitä vetäisee ihan väkisinkin muutaman tunnin "pikku oikaisun". #bussikuskinarkea
#NHL Aika hyvin pelattu CBJ, laukaukset 19-3. Kuinka huonosti voi erän pelata? Ei ainakaan paljoa huonommin.

Vähän vanhaa bluussia.

#nytsoi LaVern Baker: I Cried a Tear

https://open.spotify.com/track/28dTB69zJBpBIiDH32Jp1M?si=29fdc825e824491f

I Cried a Tear

LaVern Baker · Song · 2005

Spotify

#esittely Tamperelainen linja-autonkuljettaja, wanna-be-kirjailija, mukahauska humoristi, vakava jurottaja, musiikin ja kirjallisuuden suurkuluttaja ja keräilijä. Twitterin ohella nyt myös täällä. Oman nimen jätin täällä pois näkyvistä koska sillä ei ole niin paljoa merkitystä - sen saavat halukkaat kuitenkin selville aika vähällä vaivalla.

Näin erään näin tehneen ja tein sitten #esittely itsekin.

Ajattelin ainakin näin aluksi seurata vähän joka toista näkemääni profiilia ja sitten ajan mittaan lopettaa niiden tahojen seuraamisen joiden kanssa olen omasta mielestäni liian eri mieltä asioista. Lopetan kyllä sitten ilman suurempaa draamaa, ihan vain katoan listalta ja jatkan omaa elämääni.