Ajattelin ainakin näin aluksi seurata vähän joka toista näkemääni profiilia ja sitten ajan mittaan lopettaa niiden tahojen seuraamisen joiden kanssa olen omasta mielestäni liian eri mieltä asioista. Lopetan kyllä sitten ilman suurempaa draamaa, ihan vain katoan listalta ja jatkan omaa elämääni.