Nyt on tilaisuus päteä! Kirpputori A:n pöytävuokra on 39e/vko ja provisio 5%, kirpputori B:n 22e/vko ja provisio 10%. Netin perusteella fasiliteetit ja kokemukset aika samat. Myyntiaika voisi olla 1kk.

Kumman ottaisit?

@Maridisesti 39e maksavan jos on vähänkään enemmän myytävää ja sellaista joka mahdollisesti menee.
200 e myynnin kohdalla se tulee jo halvemmaksi kuin toinen.
@minerpirate kiitos, juuri tällaisen "missä kohtaa nää kiasmoi" -arvion halusin!
@Maridisesti Isäni oli vähän enemmän kuin pikkuisen hullu kirpputori-ihminen niin tällaisia tuli hänelle joskus laskettua.
@Maridisesti @minerpirate 200 euron viikkomyynnin kohdalla A:n viikkokulut on 49 eur, B vasta 42 eur.
@lindstorm @Maridisesti Mä laskin tuon jotenkin ihan päin hevon ahteria...
Unohda, aiempi viestini 😂