Nyt on tilaisuus päteä! Kirpputori A:n pöytävuokra on 39e/vko ja provisio 5%, kirpputori B:n 22e/vko ja provisio 10%. Netin perusteella fasiliteetit ja kokemukset aika samat. Myyntiaika voisi olla 1kk.
Kumman ottaisit?
Nyt on tilaisuus päteä! Kirpputori A:n pöytävuokra on 39e/vko ja provisio 5%, kirpputori B:n 22e/vko ja provisio 10%. Netin perusteella fasiliteetit ja kokemukset aika samat. Myyntiaika voisi olla 1kk.
Kumman ottaisit?