Sveriges myndigheter i ett nötskal đ
"Microsoft fick vara med i arbetsgrupp hos Trafikverket"
https://www.sverigesradio.se/artikel/microsoft-i-trafikverkets-arbetsgrupp-om-molnval
Varför inte bjuda in Huawei nĂ€r vi Ă€ndĂ„ hĂ„ller pĂ„ ... đ§ đ€ Det kanske finns nĂ„gon Nordkoreansk leverantör vi kan anvĂ€nda ocksĂ„.
#sverige #eu #svpol #cybersec #cybersecurity #dataskydd #dataprotection #gdpr #microsoft #trafikverket