Sveriges myndigheter i ett nötskal 😑

"Microsoft fick vara med i arbetsgrupp hos Trafikverket"

https://www.sverigesradio.se/artikel/microsoft-i-trafikverkets-arbetsgrupp-om-molnval

Varför inte bjuda in Huawei nĂ€r vi Ă€ndĂ„ hĂ„ller pĂ„ ... 🧐 đŸ€” Det kanske finns nĂ„gon Nordkoreansk leverantör vi kan anvĂ€nda ocksĂ„.

#sverige #eu #svpol #cybersec #cybersecurity #dataskydd #dataprotection #gdpr #microsoft #trafikverket

@joho enig. Sjukt olÀmpligt och kladdigt. Inte snyggt!