Pienkeräys rikoksen uhrin oikeudenkäyntikulujen maksamiseen
https://www.punkinfinland.net/forum/viewtopic.php?t=1264109
Jokainen euro varmasti tarpeen.
Pienkeräys rikoksen uhrin oikeudenkäyntikulujen maksamiseen
https://www.punkinfinland.net/forum/viewtopic.php?t=1264109
Jokainen euro varmasti tarpeen.
Eli toisinsanoen oikeudenkäyntien saatavat pitäisi priorisoida ennen muita (koska firmat ostavat asioita velaksi, alkaen työstä). Samalla muistaen ettei kaikki oikeudenkäynnit ole asiakkaita vastaan.
Tämän sanottuani en ihan ymmärrä miksi joku ostaa konkurssikypsän firman. Miten se on kannattavaa?
En sano että asia on tässä tapauksessa näin, mutta Suomessakin on näitä "myydään firma eurolla saattohoidossa olevalle, luottotiedot menettäneelle tyypille" -tapauksia.
täällä enemmän taustaa
https://www.punkinfinland.net/forum/viewtopic.php?t=1234184
Aika sellainen kuin arvelinkin. Maan tapa, jne. Ikävä vain kun näillä "suurpiirteisillä" tyypeillä on aina e-rit-täin huolelliset himmelirakennelmat huolehtimassa että suurpiirteisyys onnistuu omaan suuntaan, muttei toiseen.
Lainsäädäntöä tai alan TES:iä ei tietenkään voida kehittää tai työsopimuksin täydentää, koska se tekee kaikesta jäykkää ja vaikeaa.