Pienkeräys rikoksen uhrin oikeudenkäyntikulujen maksamiseen

https://www.punkinfinland.net/forum/viewtopic.php?t=1264109

Jokainen euro varmasti tarpeen.

@nosfe on kyllä käsittämätöntä paskelia, valtion pitäisi suojata näissä tilanteissa viimeisenä oljenkorten uhria, joskin omistajan vastuuta ei pitäisi pystyä välttämään myynnillä ja konkurssilla.
@niksii joo ja siis noi sankayrittäjäthän pyörittää sitä samaa keikkakompleksia ry:n kautta nykyään