Pienkeräys rikoksen uhrin oikeudenkäyntikulujen maksamiseen

https://www.punkinfinland.net/forum/viewtopic.php?t=1264109

Jokainen euro varmasti tarpeen.

@nosfe on kyllä käsittämätöntä paskelia, valtion pitäisi suojata näissä tilanteissa viimeisenä oljenkorten uhria, joskin omistajan vastuuta ei pitäisi pystyä välttämään myynnillä ja konkurssilla.

@niksii @nosfe

Eli toisinsanoen oikeudenkäyntien saatavat pitäisi priorisoida ennen muita (koska firmat ostavat asioita velaksi, alkaen työstä). Samalla muistaen ettei kaikki oikeudenkäynnit ole asiakkaita vastaan.

Tämän sanottuani en ihan ymmärrä miksi joku ostaa konkurssikypsän firman. Miten se on kannattavaa?

En sano että asia on tässä tapauksessa näin, mutta Suomessakin on näitä "myydään firma eurolla saattohoidossa olevalle, luottotiedot menettäneelle tyypille" -tapauksia.

@iju @niksii joo siis joku ostin sen ja teki konkurssin ja sitten toi syrjintää tehnyt sankariyrittäjä kumppaneineen jatkaa keikkakomplexin toimintaa ry:n kautta nykyään.

@nosfe @niksii

Aika sellainen kuin arvelinkin. Maan tapa, jne. Ikävä vain kun näillä "suurpiirteisillä" tyypeillä on aina e-rit-täin huolelliset himmelirakennelmat huolehtimassa että suurpiirteisyys onnistuu omaan suuntaan, muttei toiseen.

Lainsäädäntöä tai alan TES:iä ei tietenkään voida kehittää tai työsopimuksin täydentää, koska se tekee kaikesta jäykkää ja vaikeaa.