Euroopan lämpöaalto on ihan sairas. Siis apokalyptisen helvetillisellä tasolla sairas. Nyt on vasta kesäkuu. Ihmisiä kuolee kuumuuteen, vedestä on pulaa.

En usko että yhteiskunta herää tähänkään. Ei koronakaan mitään muuttanut.

Eikun datakeskuksia vaan lisää ja leikkauksia sosiaali- ja terveyspalveluihin niin hei äijät ihan kohta lähtee talous nousuun, ihan kohta!

@jruoh Kun tarpeeks hoetaan että pitää kestää vaan vähän ikävää ennenkun kaikki paranee, nii kukaan ei huomaa että vähän ikävää on kestänyt 50 vuotta
@jruoh Kasvu siellä väreilee! ...eikun sori, se olikin vain tulikuuma ilma asfaltin päällä.
@chromatominna @jruoh
Niin kauan kuin valta keskitetään vaaleilla harvoille, politiikan ja talouden eliittien yhteenkietoutunut rakenne jatkaa. Jos olet itse jossain organisaatiossa joka päättää asioista demokraattisesti, niin ensimmäisenä kannattaa siirtyä avoimeen demokratiaan.
@jruoh Sit kun sanotaan, että voisko sitä vihreetä vaikka lisätä kaupunkeihin ja kaupunkien ulkopuolella hillitä maankäytön muutosta, kun kasvillisuus kuitenkin vähän loiventaisi lämpösaarekeilmiötä ja metsistä on hyötyä tossa ilmastonmuutoksen torjunnassa... niin vastaus on aina ”turpa kii ituhipit, tähän tulee dadakeskus, vetyputki, tuulivoima-alue, aurinkovoimala, sähkövaraston alue, räjähdetehdas koska maanpuolustus, yrityspuisto ja asuinalueilla on 3 puuta per hehtaari eli kaikki hyvin”.

@jruoh

Lisää cold vacation lentoja suomeen, turismilla nousuun!

@henrik @jruoh

Muistetaan siis olla huonoimpia itsejämme tällaisia kohdatessa 😄

@jruoh Joo, samaan aikaan ihmiset ympärillä suunnittelevat Keski-Euroopan-lomia. Ei tämäkään ole mikään syy jättää matkaa tekemättä.