Euroopan lämpöaalto on ihan sairas. Siis apokalyptisen helvetillisellä tasolla sairas. Nyt on vasta kesäkuu. Ihmisiä kuolee kuumuuteen, vedestä on pulaa.

En usko että yhteiskunta herää tähänkään. Ei koronakaan mitään muuttanut.

Eikun datakeskuksia vaan lisää ja leikkauksia sosiaali- ja terveyspalveluihin niin hei äijät ihan kohta lähtee talous nousuun, ihan kohta!

@jruoh Kasvu siellä väreilee! ...eikun sori, se olikin vain tulikuuma ilma asfaltin päällä.
@chromatominna @jruoh
Niin kauan kuin valta keskitetään vaaleilla harvoille, politiikan ja talouden eliittien yhteenkietoutunut rakenne jatkaa. Jos olet itse jossain organisaatiossa joka päättää asioista demokraattisesti, niin ensimmäisenä kannattaa siirtyä avoimeen demokratiaan.