Euroopan lämpöaalto on ihan sairas. Siis apokalyptisen helvetillisellä tasolla sairas. Nyt on vasta kesäkuu. Ihmisiä kuolee kuumuuteen, vedestä on pulaa.
En usko että yhteiskunta herää tähänkään. Ei koronakaan mitään muuttanut.
Eikun datakeskuksia vaan lisää ja leikkauksia sosiaali- ja terveyspalveluihin niin hei äijät ihan kohta lähtee talous nousuun, ihan kohta!