Euroopan lämpöaalto on ihan sairas. Siis apokalyptisen helvetillisellä tasolla sairas. Nyt on vasta kesäkuu. Ihmisiä kuolee kuumuuteen, vedestä on pulaa.

En usko että yhteiskunta herää tähänkään. Ei koronakaan mitään muuttanut.

Eikun datakeskuksia vaan lisää ja leikkauksia sosiaali- ja terveyspalveluihin niin hei äijät ihan kohta lähtee talous nousuun, ihan kohta!

@jruoh Sit kun sanotaan, että voisko sitä vihreetä vaikka lisätä kaupunkeihin ja kaupunkien ulkopuolella hillitä maankäytön muutosta, kun kasvillisuus kuitenkin vähän loiventaisi lämpösaarekeilmiötä ja metsistä on hyötyä tossa ilmastonmuutoksen torjunnassa... niin vastaus on aina ”turpa kii ituhipit, tähän tulee dadakeskus, vetyputki, tuulivoima-alue, aurinkovoimala, sähkövaraston alue, räjähdetehdas koska maanpuolustus, yrityspuisto ja asuinalueilla on 3 puuta per hehtaari eli kaikki hyvin”.