Vanavond 22:35 op NPO2, Rutgers Lobby over #DigiD, #Solvinity en het verbod op de overname. 10 minuten NA de eerste opname werd het verbod bekendgemaakt, waarna we opnieuw konden beginnen. Ik denk de moeite van het kijken waard!
@bert_hubert lol, echt? Wat een timing :) #10minuten
@joepbc ik was al weggereden en kreeg bericht "er komt zo een document uit wat je wil lezen!" *pling* opentk mail "joh!". Teruggebeld naar de redactie, en toen overgedaan.
@bert_hubert haha zonde van alle energie, maar ook wel weer een heel grappig verhaal :)
@bert_hubert ps: ook wel grappig dat 'OpenTK' in jouw interne automatisering het wint van de wens om 'opent' te typen :)
@joepbc @bert_hubert ik was veel verbaasder over het wie. Kan het nog steeds niet geloven...
@JeroenBaten je bedoelt dat Rutger Castricum het programma maakt, of wat?
@joepbc ja, dat. Eh, die. πŸ˜‰
@bert_hubert Sorry, maar er zijn grenzen. En kijken maar Rutger Castricum ligt daarbuiten
@bert_hubert leef ik in een parallel universum? Rutger Castricum, de shockjock van PowNed doet maatschappelijk verantwoorde lobby journalistiek voor de npo? Heb ik iets gemist? Het lijkt er in ieder geval wel op.
@JeroenBaten @bert_hubert De Rutger van nu is een hele andere dan die van toen
@eelcoa @JeroenBaten @joepbc voor ik dit deed heb ik afleveringen van het programma gekeken, en het leek me de moeite waard. Het is altijd een afweging.
@eelcoa @bert_hubert mensen veranderen soms, dat gebeurt. En iedereen verdient een tweede kans. Ik ben benieuwd.

@JeroenBaten @eelcoa @bert_hubert Zelfs Bert verdiende een tweede kans 10 minuten na de opname ;-)

Ga zo snel mogelijk even terugkijken, ben benieuwd!

En voor wie het heeft gemist is het beschikbaar via NPO Start.

https://npo.nl/start/afspelen/rutgers-lobby_8

@bert_hubert

DigiD | NPO Start

Is DigiD nu veilig gesteld of zit er nog een adder onder het gras?

NPO Start