Vanavond 22:35 op NPO2, Rutgers Lobby over #DigiD, #Solvinity en het verbod op de overname. 10 minuten NA de eerste opname werd het verbod bekendgemaakt, waarna we opnieuw konden beginnen. Ik denk de moeite van het kijken waard!
@bert_hubert leef ik in een parallel universum? Rutger Castricum, de shockjock van PowNed doet maatschappelijk verantwoorde lobby journalistiek voor de npo? Heb ik iets gemist? Het lijkt er in ieder geval wel op.
@JeroenBaten @bert_hubert De Rutger van nu is een hele andere dan die van toen
@eelcoa @JeroenBaten @joepbc voor ik dit deed heb ik afleveringen van het programma gekeken, en het leek me de moeite waard. Het is altijd een afweging.
@eelcoa @bert_hubert mensen veranderen soms, dat gebeurt. En iedereen verdient een tweede kans. Ik ben benieuwd.

@JeroenBaten @eelcoa @bert_hubert Zelfs Bert verdiende een tweede kans 10 minuten na de opname ;-)

Ga zo snel mogelijk even terugkijken, ben benieuwd!