Vanavond 22:35 op NPO2, Rutgers Lobby over #DigiD, #Solvinity en het verbod op de overname. 10 minuten NA de eerste opname werd het verbod bekendgemaakt, waarna we opnieuw konden beginnen. Ik denk de moeite van het kijken waard!
@JeroenBaten @eelcoa @bert_hubert Zelfs Bert verdiende een tweede kans 10 minuten na de opname ;-)
Ga zo snel mogelijk even terugkijken, ben benieuwd!