Vanavond 22:35 op NPO2, Rutgers Lobby over #DigiD, #Solvinity en het verbod op de overname. 10 minuten NA de eerste opname werd het verbod bekendgemaakt, waarna we opnieuw konden beginnen. Ik denk de moeite van het kijken waard!
@joepbc ik was al weggereden en kreeg bericht "er komt zo een document uit wat je wil lezen!" *pling* opentk mail "joh!". Teruggebeld naar de redactie, en toen overgedaan.