Vanavond 22:35 op NPO2, Rutgers Lobby over #DigiD, #Solvinity en het verbod op de overname. 10 minuten NA de eerste opname werd het verbod bekendgemaakt, waarna we opnieuw konden beginnen. Ik denk de moeite van het kijken waard!
@bert_hubert lol, echt? Wat een timing :) #10minuten
@joepbc ik was al weggereden en kreeg bericht "er komt zo een document uit wat je wil lezen!" *pling* opentk mail "joh!". Teruggebeld naar de redactie, en toen overgedaan.
@bert_hubert haha zonde van alle energie, maar ook wel weer een heel grappig verhaal :)
@bert_hubert ps: ook wel grappig dat 'OpenTK' in jouw interne automatisering het wint van de wens om 'opent' te typen :)
@joepbc nee ik bedoelde ook echt 'mail van opentk'!